10 ene 2011

Opinión

O galeblog é un espazo virtual do departamento de Lingua e Literatura galega do noso cole no que se tratan diversos temas relacionados coa nosa lingua, cultura e literatura galegas. Neste blog os alumnos e alumnas podemos deixar os nosos comentarios relacionados coas entradas ou senón tamén podemos crear as nosas propias entradas sobre as charlas, conferencias, saídas ... que facemos habitualmente no cole ou sobre temas do noso interese.
Por favor, animádevos a visitarnos, a escribir e a deixar comentarios!
David Vidal, 4º A ESO.

6 comentarios:

xose dijo...

Pareceme que a paxina podia mellorar introducindo contidos que interese aos alumnos e parecemo que os blogs estan mal feitos

Begoña dijo...

Pois eu estou disposta a que me ensines a facelo ben! Cando queiras, comezamos.
Unha cousiña máis: Todos os alumnos-as podedes facer entradas do voso interese, así que espero ver pronto unha túa que "enganche". Xa sabes que ma podes enviar ao meu correo e eu estarei encantada de "subila" ao noso-voso blog.

Juan Picos dijo...

Pois eu penso que está ben e que o estamos a facer moi ben. Traballamos moito e creo que hai que valorar o traballo.

Begoña dijo...

Buenooo... tanto como moito... jejeje....

Unknown dijo...

eu creo que o mellor do blog é a entrada, pero en xeral está todo ben feito, eu agardo impaciente haber que blog crea xose!!!

Ying Ying dijo...

Eu creo que o blog está bastante ben, e os debuxos son bonitos e chámanme a atención.